acil yardım!

Yardım istemek için bazıları için kendinden ödün vermek iken bazıları için tembelliğin başka boyutudur. Önemli olan ise ne zaman yardım istemek gerektiğini bilmektedir. Ne zaman yardım isteyeceğinden şüphe duyanlar için kamu yararına küçük bir çalışma yaptım ve yardım isteme dönemlerini icat ettim (!)

Sıçmadan önceki evre: Bu evre aklı başında olan bir insanın kendini bildiği yani bildiği konu ile ilgili kafasında soru işaretlerinin olduğu evredir. Bu evrede istenecek yardım hayat kurtarabilir.

Sıçtıktan sonraki evre: Tebrikler, bir çuval inciri berbat ettiniz ama hatanızı düzeltmek için geç değil, yapmanız gereken koca gözlerinizle etrafa bir kedi yavrusu gibi bakmak.

Sıvadıktan sonraki evre: Durum giderek vahimleşiyor ve siz hala yardım istemiyorsunuz. Hani çam devirmek diye güzel bir deyimimiz var ya onu bile sizin için revize ettiler “çam ormanı yakmak”.

Tüy dikmeden önceki evre: Hafif bir pişmanlık duyuyorsanız peşinden gidin çünkü bu evre köprüden önce son çıkıştır. Bu evrede de yardım istemezseniz superhero’lar bir araya gelse sizi kurtaramaz.

Yorum bırakın